پرسشنامه جذابیت سازمانی (جاتمیکو، 2004)
بر طبق گفته براتون و گولد (2003)جذابیت سازمانی عبارت است از واکنش مطلوب بین کارکردهای شغل بالقوه و وضعیت ارزشهای متصور سازمان و ارتباطات مربوطه است .
اینپرسشنامه دارای6 سوال بوده و هدف آن بررسی متغیر جذابیت سازمانی می باشد. این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت تنظیم شدهاست که طیف آن از 1 تا 5 می باشد.
تعریف عملیاتی متغیر جذابیت سازمانی نمرهای است كه کارکنان به سوالات 6 گویه ای پرسشنامة جذابیت سازمانی میدهند .
همراه 1مقاله رایگان
این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و درقالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است
جهتدریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
- تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرمافزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیینحجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09102194672
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com
آموزش نحوه ی انتقال ویژگی های یک متغیر به متغیر دیگر در نرم افزار SPSS
دستور Count values یا شمارش تعداد انتخاب هر گزینه توسط یک فرد در در SPSS
پرسشنامه اجتناب و همجوشی برای نوجوانان AFQ-Y - گریکو و همکاران (2008)-
,های ,پرسشنامه ,سازمانی ,جذابیت ,نرم , ,جذابیت سازمانی ,این پرسشنامه ,نرم افزار ,های آماری ,جذابیت سازمانی جاتمیکو ,پرسشنامه جذابیت سازمانی
درباره این سایت