محل تبلیغات شما

پرسشنامه جذابیت سازمانی (جاتمیکو، 2004)

بر طبق گفته براتون و گولد (2003)جذابیت سازمانی عبارت است از واکنش مطلوب بین کارکردهای شغل بالقوه و وضعیت ارزشهای متصور سازمان و ارتباطات مربوطه است .

اینپرسشنامه دارای6 سوال بوده و هدف آن بررسی متغیر جذابیت سازمانی می باشد.  این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت تنظیم شدهاست که  طیف آن از 1 تا 5  می باشد.

تعریف عملیاتی متغیر  جذابیت سازمانی نمره­ای است كه کارکنان به سوالات 6 گویه ای پرسشنامة جذابیت سازمانی می­دهند .

همراه  1مقاله رایگان  

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و درقالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهتدریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

  • تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرمافزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرمافزار کیفی: Maxquda

تعیینحجم نمونه با:Spss samplepower

 

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

 

 

 

 

 

 

آموزش نحوه ی انتقال ویژگی های یک متغیر به متغیر دیگر در نرم افزار SPSS

دستور Count values یا شمارش تعداد انتخاب هر گزینه توسط یک فرد در در SPSS

پرسشنامه اجتناب و همجوشی برای نوجوانان AFQ-Y - گریکو و همکاران (2008)-

  ,های ,پرسشنامه ,سازمانی ,جذابیت ,نرم ,    ,جذابیت سازمانی ,این پرسشنامه ,نرم افزار ,های آماری ,جذابیت سازمانی جاتمیکو ,پرسشنامه جذابیت سازمانی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تفریحات سالم 5 فایلی unapilti Geraldine's page korean45 mitreturtio drsamadzare تولیدی کیف گوهری اخبار ارمنستان scarchuckkeni