محل تبلیغات شما

مقیاس اشتیاق به مدرسه  وانگ و همكاران (2011)

 

اشتیاق به مدرسه متغیر مهمی است کهبرای یادگیری حیاتی است تا جایی که از آن به‌عنوان یک منادی مهم یادگیری یاد می‌شود(زینگر، 2008).  اشتیاق به مدرسه تمایل دانش‏آموزان به مشارکت در فعالیت‏هایروزانه مدرسه از قبیل شرکت در کلاس‏ها، انجام تکالیف کلاسی و دنبال کردن دستوراتمعلم در کلاس است که عدم آن از جمله عوامل مؤثر در ترک تحصیل محسوب می‌شود. این متغیر همچنین به عنوان ، نقطه ی محوری اكثر نظریات مربوط به افت تحصیلی به حساب می آید (فین،1989) .

 پرسشنامه اشتیاقبه مدرسه وانگ و همکاران (SES) در سال ۲۰۱۱توسط وانگ و همکاران طراحی شد. این پرسشنامه شامل ۲۳ سؤال است و سه جنبه رفتاری،هیجانی، و شناختی اشتیاق به مدرسه را در برمی‌گیرد.

 

به همراه1 مقاله مرتبط رایگان

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و درقالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهتدریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب وکار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه وهمچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

کانال تلگرام موفقیت

 

 

 



آموزش نحوه ی انتقال ویژگی های یک متغیر به متغیر دیگر در نرم افزار SPSS

دستور Count values یا شمارش تعداد انتخاب هر گزینه توسط یک فرد در در SPSS

پرسشنامه اجتناب و همجوشی برای نوجوانان AFQ-Y - گریکو و همکاران (2008)-

مدرسه ,اشتیاق ,  ,پرسشنامه ,وانگ ,کانال ,به مدرسه ,اشتیاق به ,این پرسشنامه ,وانگ و ,است که

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

azuszregan omomi کرمانشاه کیوکوشین وبلاگ همسفران قزوین صفحه ی شخصی علیرضا سیف الله نژاد luawakati عینک آفتابی مردانه | فروشگاه یک مرد BLACK ROSE nforsanpadi sandpratlitunb