مقیاس اشتیاقتحصیلی شافلی و همکاران (2002)
اشتیاقتحصیلی، یکی از انواع اشتیاق است که به میزان انرژی که یک یادگیرنده برای انجام کارهایتحصیلی خود صرف می کند و نیز به میزان اثربخشی و کارایی حاصل شده، اطلاق می شود. اشتیاقتحصیلی در مطالعات آموزش وپرورش ضروری استو حالتی بادوام در درون فرد است که باعث درگیری و بهزیستی در فعالیت های مدرسه می شود.
اینمقیاس توسط شافلی و همکاران (2002) و شامل17 سؤال است که سه مؤلفه نیرومندی، جذب و وقف آزمودنی ها را می سنجد.
به همراه 8 مقاله مرتبط رایگان
این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و درقالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است
جهتدریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب وکار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه وهمچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.
کانال تلگرام موفقیت
آموزش نحوه ی انتقال ویژگی های یک متغیر به متغیر دیگر در نرم افزار SPSS
دستور Count values یا شمارش تعداد انتخاب هر گزینه توسط یک فرد در در SPSS
پرسشنامه اجتناب و همجوشی برای نوجوانان AFQ-Y - گریکو و همکاران (2008)-
اشتیاق , ,تحصیلی ,مقیاس ,شافلی ,همکاران ,همکاران 2002 ,و همکاران ,شافلی و ,است که ,اشتیاق تحصیلی ,اشتیاق تحصیلی شافلی ,مقیاس اشتیاق تحصیلی
درباره این سایت